Tilaus- ja toimitusehdot

1. Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Ab Solis Invest oy (Y-tunnus 3367509-8). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti osoitteesta www.solis.fi ostoskorin kautta, chat-keskustelussa tai puhelimitse.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys. Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

2. Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen

3. Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB, Collector lasku- ja osamaksutavat, Jousto lasku- ja osamaksutavat, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

3.1. Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

4. Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Osa tuotteista toimitetaan suoraan valmistajalta ja näissä toimitusaika 1-15 vuorokautta. Osassa tuotteissa ei myymäläsaatavuutta.

5. Toimitustapa ja -kulut

Tilauksen toimituskulut määräytyvät paketin koon ja painon mukaan. Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla. Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina, tilausta voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta www.posti.fi. Toimitustavaksi voi valita myös noudon myymälästä, tässä tapauksessa lähetämme sähköpostiviestin kun pakettinne on noudettavissa, säilytämme pakettia 14 vrk ilmoituksesta.

6. Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteilla ei ole etäkaupan veloituksetonta palautusoikeutta.  Kaikki palautukset tulee sopia etukäteen ilmoittamalla niistä sähköpostitse osoitteeseen info@solis.fi.

KAIKKI PALAUTUKSET JAKOPAKETTINA ALLA OLEVAAN OSOITTEESEEN, EMME NOUDA PAKETTEJA POSTISTA/MATKAHUOLLOSTA

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi

Palautusosoite:
Ab Solis Invest oy
Harkkoraudantie 8
00700 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

7. Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja kuljetuksessa vioittuneet tuotteet.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi:

Sähköpostitse:
info@solis.fi

tai

Puhelimella
0442030475

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

8. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Osa tuotekuvista on valmisjien toimittamia, joten kuvissa saattaa olla poikkeamia esim tuotteen värin kanssa. Osassa tuotteista voi näkyä niihin ilman lisämaksua kuuluvia osia.

Ab Solis Invest oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Ab Solis Invest oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
Ab Solis Invest oy ei vastaa sivuilla ilmenevistä virheistä, kuten tuotetieto- ja hintavirheistä.